Haber

Vodafone Freezone, Fut Esports Ana Sponsorluğunu Bir Yıl Daha Uzattı

Oyun ve espordaki gelişimin en büyük destekçilerinden Vodafone FreeZone, ana sponsoru olduğu FUT Esports ile iş birliğini bir yıl daha uzattı. Bu iş birliği kapsamında Vodafone FreeZone, gençlerin oyun ihtiyaçlarına ve espor tutkularına destek olmaya devam edecek.

Türkiye’nin dijitalleşmesine öncülük etme vizyonuyla faaliyet gösteriyoruz Vodafone,gençlik markası Vodafone FreeZone oyun ve espor alanındaki gelişimin en büyük destekçilerinden biri olmaya devam ediyor. Gençlerin oyun ihtiyaçlarını ve espor tutkularını desteklemeye devam eden Vodafone FreeZone, ana sponsoru olduğu FUT Esports ile iş birliği yapıyor. yıl Daha da uzattı. FUT Esports iş birliğiyle hem e-sporu takip eden gençleri hem de e-spor ekosistemini destekleyen Vodafone FreeZone, oyun sektörünü geliştirecek yeni ve faydalı içerikler üretiyor, ülkemizdeki e-spor ekosisteminin gelişmesine katkı sağlıyor. Oyun turnuvaları ve Twitch yayınlarında hem takıma hem de e-spor tutkunlarına destek vererek ülkesine katkı sağlıyor. .

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahindedi ki:

“Oyun ve e-spor dünyası her geçen gün büyüyor. Vodafone FreeZone markamızla 8 yıl önce girdiğimiz espor pazarına yaklaşık 63 milyon TL yatırım yaptık. Esporu destekleyen bir marka olarak baktığımızda branşımızda birinci sıradayız. Vodafone müşterilerimize sunduğumuz Gamer ek paketleri ve yeni genç müşterilerimize sunduğumuz FreeZone Avantajları ile gençlere her ay oyun dünyası ile ilgili hediyelerin yanı sıra oyun harcamayan uygulamalar kazanma şansı sağlıyoruz. internet. 2018 yılından bu yana oyun portföyümüzle 1 milyondan fazla kullanıcıya ulaştık. Geçtiğimiz yıl başlattığımız FUT Esports iş birliğiyle daha geniş bir oyuncu kitlesine ulaşma fırsatı yakaladık. Bu iş birliğini bir yıl daha uzatmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Yeni dönemin her iki taraf için de hayırlı olmasını umuyoruz.

FUT Espor  Kurucu Ortak Cesareli SünnetçioğluDedi ki:  

“2022 yılında Vodafone FreeZone markasıyla uzun soluklu bir yolculuğa çıkma hayali ve amacımız vardı. Kısa sürede gruplarımız birleşti ve sanki tek bir markayı birlikte yönetiyormuşuz gibi bir sinerji yakaladık. Bu tür ortaklıklar başarıyı ve keyifli içerikleri beraberinde getirir. Vodafone FreeZone markasını gururla göğsümüzde taşımanın yanı sıra, onu kendi şirketimiz gibi sahiplendik. Tüm zaferlere birlikte seviniyoruz, tüm turnuvaları birlikte takip ediyoruz, 30-35 kişiyle birlikte FUTHOUSE’da tüm içerikleri büyük bir keyifle çekiyoruz. Sonuç ortada; 2023 yılında büyük bir özenle ürettiğimiz içeriklerle 4 dünya şampiyonası finaline katılımımız ve milyonlarca izlenme ile birinciliği elde ettik. “2024 yılında ana sponsorumuz Vodafone FreeZone ile birlikte yeni başarı hikayeleri ve keyifli içerikler yaratmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.”

Esporda değerli işbirliklerine imza atıldı

Vodafone bugüne kadar espor alanında birçok sponsorluğa imza attı. E-sporun güçlü ekiplerinden Bahçeşehir SuperMassive Esports’un iş ortaklığıyla 2017 yılında ilk adımını atan Vodafone, 2018 yılında Riot Games ile daha kapsamlı ve daha büyük bir adım atarak Vodafone FreeZone Şampiyonası’nın isim sponsoru oldu. Lig, Türkiye’nin en büyük profesyonel e-spor ligi. Türkiye Espor Federasyonu’nun 2019 yılı sonunda düzenlediği ilk resmi espor turnuvası TESFED Vodafone FreeZone Türkiye Kupası’na adını veren Vodafone, 2021 yılında Riot Games’in taşınabilir oyunu Wild Rift’i oyun portföyüne ekledi. FreeZone CUP 2021, aynı yıl Lokum Games ile birlikte 2022 yılının ilk aylarında Free Fire 5G Turnuvası’nı düzenledi. Vodafone, Kasım 2022’de FUT Esports’un ana sponsoru oldu.

Genç oyunseverlerin 29 Ekim coşkusuna ortak oldu

Vodafone, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı ve Cumhuriyetin 100. yılı münasebetiyle ESA Esports Arena’da düzenlenen, FUT Esports ve BBL Esports’un hem kadın hem de erkek takımlarının karşı karşıya geldiği 100. Yıl VALORANT Gösteri Maçı’nda da yer aldı. . Katılımcılarını FreeZone’un güzellikleriyle buluşturan Vodafone, 29 Ekim’de çeşitli etkinlikler ve FreeZone avantajlarıyla genç oyun tutkunlarına ortak oldu. Maçın toplam erişim sayısı sosyal medya paylaşımları sayesinde 3 milyona ulaştı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu